miercuri, 21 mai 2008

eu cu mine

04 05 dimineatza
toata lumea doarme

ce sa zic, am ramas eu cu gandurile mele...ciudat e ca uneori e mai infricosator sa fii tuh cu gandurile tale decat inconjurat de cei mai malefici monstrii ["somnu ratiunii zamisleste monstrii" - citat din nu mai stiu ce autor, nu mi-au placut autorii rusi, dar au spus si ei ceva interesant]

cum spunea si elenush gandurile sar de la unul la altul...oare care ar fi cauza?
mi-a distras atentia un promo de pe axn si am pierdut randul...
y
a, ascult muzica pe eok site fain, dar tot mai cred ca ar avea nevoie de o largire a varietatii muzicale..adica daca e sa cauti o melodie anume, nu dai de ea...inca nu am aflat cum se incarca pe site melodiile, dar sper sa reusesc sa imi urc melodiile preferate...[m-a indispus faptul ca nu am gasit Puiu Codreanu - Pusca si cureaua lata - ca venii vorba de melodia asta...am ascultato/fredoanto cand am fost cu iubi in poiana, am fost la Sura Haiducilor-parca asa se numea restaurantul- si acolo aveau lautari :wink: - cica nu o canta Codreanu ci Traian Ilea..ma rog... :D ]

04 19..ce mult mi-a luat sa postez... :oops:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Coliba Haiducilor se numeste locul.
Mi se pare aiurea sa ascult pe eok: Pusca si Cureaua Lata...oricine ar canta-o...nu stiu de ce.

Ioana spunea...

Imi ard mainile si picioarele cautandu-te in zapada unde te-am pierdut acum nu stiu cati ani...