duminică, 18 mai 2008

ce e blogul

vad ca e la moda acum ca toata lumea sa detina unul, sau mai multe bloguri, insa ce e blogul?
am inceput a imi face blog in speranta ca as putea tine un jurnal online...nu pot...vreau sa reusesc si eu sa imi planific ce si cum sau cand voi face...sa am si eu o agenda pe care sa o respect...pana acum nu am reusit decat sa...nush, am reusit ceva?
la inceputul anului aveam sperante mari...inca nu s-au naruit, caci am un deadline prietenos...dar se apropie si el de sfarsit...de ce nu fac nik pt a evita ajungerea in deadline cu esec?...tocmai esecul...de frica sa nu dau gres nu actionez...
avea dreptate cine spunea ca adevaratul curaj nu este atunci cand te arunci viteaz in batalie ci cand reusesti sa iti invingi teama...
ce pot sa zic...HELP!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu exista nu pot...:)daca vrei...iti doresti cu adevarat o sa poti...ai grija doar ce iti doresti.